2007年12月18日 星期二

Month 4 Day 11

今朝婆婆同爸爸帶妤妤去健康院進行四個月既嬰兒發展監察計劃,未到九點就去到喇,等左一陣就入去磅重同度頭圍,好可惜經過呢個月既努力,妤妤體重都係得5.73kg,仍然停留o係10 percentail,上唔到25 percentail,但值得慶幸既係頭圍40.2 cm, 可以升上25 percentail喇!


磅重既時候,負責既姑娘話妤妤好靚女


磅完之後就出去由另一位姑娘問婆婆同爸爸一d關於妤妤既問題,問完之後個姑娘就拎左個搖鈴出黎,由左移去右再由右移去左考妤妤既反應,妤妤一直好快跟著個搖鈴望,姑娘讚妤妤條頸仔好有力,最後姑娘俾個搖鈴妤妤拿住,但妤妤只係拿左幾秒就掉低個搖鈴,呢方面就需要訓練多d喇!


黎緊首要任務就係加奶,希望下次六個月既嬰兒發展監察計劃,妤妤體重可以上到去25 percentail喇!


沒有留言:

張貼留言