2009年3月1日 星期日

Month 18 Day 22

今朝一早,爸爸又同妤妤出動去面試喇! 今次係去o係尚德既梁省德,估唔到今次碰到既係咁多次面試之中最認真既一個,前後見左三輪,仲誇張過大人見工,原來屋村d幼稚園考既野係最多。不過可能係預左18個月d小朋友識得比較多野,所以問埋小朋友叫咩名,又試玩左好多唔同類型既玩具,連校長都出動埋黎觀察,極其認真! 不過今次妤妤都係有d緊張,需要熱身既時間比較長,今次連魚魚都唔識得講,不過最後個主任同爸爸講妤妤整體表現都唔錯,以8月BB黎講講野都算幾好!




下晝又去左playgroup,繼續大戰terrible two同學。呢個playgroup由於同學年齡差距大 (四個近歲半 vs 四個近兩歲),而近歲半果d男仔比較多,所以妤妤就比較突出啦! 今堂老師帶住妤妤派搖鼓俾小朋友,佢又做得有紋有路,成個班長咁! 見到隔離個小朋友扭計,佢就皺晒眉頭咁咁望住人地,搞到個小朋友媽媽同佢女女講:你睇下幾醜怪,連妹妹都皺晒眉頭喇!


沒有留言:

張貼留言