2011年8月7日 星期日

妤妤四歲大了!

妤妤四歲大了, 祝妤妤身體健康, 快高長大, 回想四年前妤妤出世後所有既經歷, 感慨時間過得好快, 黎緊暑假後妤妤就會升K2, 即將要為小一作唔同程度既準備, 挑戰亦會越黎越多, 一家人要好好努力!

記得曾經聽過專家話小朋友對四歲前既記憶會好模糊, 所以四年前爸爸有個承諾, 就係盡量每日幫妤妤影相, 寫下一d生活細節, 希望佢大過左記得細個時既野. 經過左四年黎苦心經營, 都係時候結束了! 無獨有偶, 最近收到Yahoo Blog通知系統需要升級, 但原來四年前匆忙幫妤妤登記既帳號係唔夠13歲, 而家無法提供到當日登記時填寫既出生日期, 所以之後無得升級, 亦不能再更新, 所以呢次應該係最後一次update個Blog了, 日後只能利用Facebook發放一d特別既事情, 又或者係珍貴照片/片段. 如果有朋友睇開呢個Blog而又無add爸爸或者媽媽既Facebook a/c, 請直接email到laucarissa@gmail.com, 等我地可以add你.

最後, 請大家為妤妤祈禱, 希望佢可以健康快活地成長! 感謝主!






沒有留言:

張貼留言