2007年8月24日 星期五

領取出世紙

自BB出院以後, 一直都有打電話去出生註冊處度問, 睇o下BB既資料傳到過去未, 直到琴日(8月22日), 註冊處話已經收到資料, 就決定今日下午請假去幫BB辦理出世紙, 可以早日正式申請日託育嬰園

今日中午12:45一放lunch, 即刻搭6號小巴去到紅磡火車站, 再轉火車到沙田站, 落車行無幾耐, 大約13:30就去到沙田政府合署, 由於時間尚早, 所以走去食埋個lunch, 上到去office都係13:45, 於是o係門口排頭位. 等到14:00, 後面已經排左七八個人, 一開門職員叫我入去個counter, 可能佢見我著返工衫就同我講最多14:30就可以走得, 交低左父母親身份證同結婚證書正本後坐左一陣就叫我去另外一個counter, 果度d職員好nice,可能係份工好嘆啦,佢叫我用紙寫低BB個中英文名, 我發覺之前用電腦print出黎個名既"倩"字右下角唔係"月",係一個好似日本yen既字, 於是就更正返係要用"月", 另外, 職員同我講,話根據佢本史前字典 (香港開埠時已採用,所以點解咁多人個名譯音有錯),"妤" 既英文譯音係 "UE" , 問我用邊個,咁我梗係堅持用"YU"啦! 攪完核實晒資料又再等兩三個字,到14:25, 交埋錢($140@)就領取到出世紙啦, 原來出世紙上係會顯示醫院度所報地址 (即係太婆個地址), 但係出世紙唔同結婚證書,父母既職業就唔會顯示,同埋原來係唔會顯示BB既姓氏! BB個出世紙編號(第時既身份證號碼)都有d難記 (而家係S字頭)

沒有留言:

張貼留言