2007年8月17日 星期五

Day 10

8月16日 (星期四) 雨


今朝一早姨婆,婆婆同埋媽媽帶BB去健康院檢查,檢查結果一齊正常,黃疸指數無問題,體重係2.32kg(比出生時多左0.01kg),原來有d BB收左水之後係會比出世時仲輕,姑娘話根據個curve 10日大既BB呢個體重都算ok (lower bound

),飲奶指數亦合標準,下個禮拜一再去健康院見醫生,媽螞帶左一大份BB資料返屋企。


下晝姨婆黎到屋企教婆婆同埋媽媽幫BB沖涼,原來之前果日沖涼方法係有問題,所以BB喊足20分鐘,沖完之後BB就好舒服咁訓覺啦!


夜晚爸爸如常主力照顧BB兩次飲奶,不過BB今次就整蠱爸爸,第一次就嘔左一半奶,第二次食奶前換片就開個大,真係惡人屙臭屎,搞左好耐BB先飲晒d奶!


好彩而家掌握到個好d既餵奶姿勢同掃風技巧,同埋可以座o係梳化一邊睇電視一邊做,不過都希望BB可以食得有效率d,唔係既話我地幾多時間都唔夠用! 同埋之前準備俾BB睇既圖案都未有時間去搞!


   1. 有婆婆抱住訓得好舒服




  2. 成日好眼訓但係又表情多多





  3. 訓到瞇瞇嘴笑


4. 爸爸d手勢有無進步?



 

1 則留言: