2007年8月18日 星期六

Day 12

8月18日 (星期六) 晴
今朝一早未夠六點已經俾BB嘈醒,琴晚我成點幾先訓,無法喇,見到太太個樣仲辛苦過我,唯有幫手換片同餵奶,結果一搞就一個鐘 (呢餐已經算快),餵左幾日我地發覺好難為BB訂立食奶既schedule。如果係strictly三個鐘一餐,有時BB未到三個鐘已經喊醒要食奶,就算等到三個鐘先開始食,一開始BB會吸吮得好快,會好容易導致到食左風(要掃好耐),甚至嘔奶,跟住食左大半時BB就開始眼訓同埋嘆奶,睇見佢就慘,咁辛苦食完一餐一聲就嘔返一半出黎!
下晝婆婆同媽媽用姨婆教既方法幫BB沖涼, 過程充滿驚險, 不過因為係第一次, 希望好似食奶咁慢慢訓練到!
夜晚天氣突然轉壞, 行雷時我地驚BB受怕, 點知當打雷最大聲既時間BB竟然"kit"一聲笑左出黎, 唔通BB鐘意聽雷聲?
   1. 難得燦大對眼影相



   2. BB的小手

   3. 表情多多

   4. 又一次嘆奶, 好似逼佢食咁


  











5. BB鐘意自己同自己玩



   6. BB有時好醒訓

  7. 食飽左就玩口水

今日拍左段video:

5 則留言:

  1. 有冇試過殘忍的方法去叫佢唔好瞓,例如「卒耳背」或者「彈腳皮底」。 不過話聲你聽,我試過,不過冇乜用,一樣瞓到豬豬聲。

    回覆刪除
  2. 筆誤:彈腳皮底 即 腳板底

    回覆刪除
  3. Shrek. 所有方法都已經試過, 最近好似係等過左少少時間先食, 就會有效率d

    回覆刪除
  4. 嘩!好得意!非常鐘意依批相。唔知你地覺唔覺。BB不只表情多多,而且仲越黎越有自已的Character。

    回覆刪除
  5. 卡生卡太個 baby 好精靈呀 仲識得做埋 d 大明星動作添

    回覆刪除