2007年8月9日 星期四

預產期

其實bb既預產期已經改過一次, 一開始係8月21日, 所以太太申請產假既時候係用前2後8, 即係8月7日開始放, 點知有次去威記覆診時話應該推遲到8月25日, 所以就變左前2.5後7.5, 點知結果係bb急不及待o係8月6日出左世, 差一日就前0後10, 咁到底bb早左出世有乜impact呢?

正如 "這是天父所賜" 既祈禱手冊 (我地由bb第七個月開始用) 所講 "當孕婦出現分娩徵兆時, 求主為孕婦預備必有親人在場作出適當的幫助". 當晚我地o係好有準備情況下入院, 連的士司機都話見我地咁冷靜, 而我地亦因為呢個時間, 唔駛返返o下工入院咁狼狽


我阿媽話bb專登避左農曆七月出世 (星期一係農曆六月廿四)


bb選擇左獅子座 (遲d係處女座)

長d產假, 多d時間學識照顧bb


原本太太諗住到產假期間先食d涼野清胎毒, 結果唔駛食

太太無得食晚餐同自助餐. 原本星期一晚係會上我阿媽度食飯, 星期二佢會同外家食自助餐, 結果無得食 

太太做野咁辛苦, 諗於放返十幾日產假抖o下, 點知而家無得抖


 

沒有留言:

張貼留言