2007年8月23日 星期四

Day 16

8月22日 (星期三) 陰

今朝BB開始轉奶粉, 暫時一切正常, 每日加一餐, 直到轉晒為止.

BB而家食奶schedule無固定三個鐘, 尤其係夜晚時, 好多時都會訓過龍, 不過咁樣仲好, 因為可以食得快d!

我地發覺BB成日打C egg, 據新聞報導內既陪月員話, BB打C egg要飲少量既水先得, 預防嘔奶就要o係食奶前扭開個奶樽同埋滴兩滴出黎放氣先得, 我諗之後掃風都要嚴謹d先得, 因為今晚BB又嘔左好多奶!

今晚BB又扭肚餓, 真係遺傳晒爸爸既性格, 越睇就越似, 要食 奶既話係無可能用其他野分散到佢注意力, 搞兩搞佢會停一停, 諗一諗, 跟住都無得食就會喊過, 直到爭取到為止!

聽日下晝爸爸就會請半日假去沙田幫BB辦理出世紙, 妤妤, 聽日終於可以還你一個名分

  1. BB真係訓得好舒服


  

2. 纖細的小手

   3. 沉思

   4. 黎個close-up


 

沒有留言:

張貼留言