2007年8月12日 星期日

Day 5


8月11日 (星期六) 雨

傍晚如常去醫院, 由於太太d血壓仲未得, 開始食藥試o下降唔降到, 所以呢幾日bb都係食奶粉, 同埋夜晚都係推返入去嬰兒房等姑娘照顧, 太太學習過兩次後漸漸掌握到技巧, bb亦開始食得比較多同埋快

今晚我學習左點掃風(有點手軟)同埋同bb換尿片, 發現左幾樣野:

1. BB好鐘意聽我地講野, 就算表面上好似訓著左, 實際上我地講野係會有反應

2. BB今晚開始識得笑, 食緊奶或者訓緊覺個嘴角會微微竅起笑

3. BB開始留意我地叫佢個名, 當我地叫佢"妤妤"時有反應

4. BB需要o係比較嘈既環境先舒服, 太靜會唔肯食奶 (唔知真訓定詐訓)

5. BB個樣開始有d轉變


因為太太d血壓未搞掂, 所以聽朝要睇o下醫生決定有無得出

影左d相 (可惜捕捉唔到個笑樣)

   1. BB其實好醒訓
 

  2. 掙扎緊起身

  3. 醒睡中食奶

   4. 訓完再食第二餐, 眼仔碌碌
 

沒有留言:

張貼留言