2007年8月7日 星期二

Carissa 出世了 - Day 0

8月6日 (星期一) 雨


大約零晨01:20, 俾太太的聲音驚醒, 原來係穿水了, 雖然一直都有準備, 但呢一刻難免有d手忙腳亂


太太即刻去沖涼換衫, 我就清理現場, 準備拿走佬袋, 換衫, call的士, 同埋打電話俾外母


01:45, 我地已經o係的士上, 效率之高難免八折的士有得做, 司機好好人, 沿路有同我地吹水


大約02:10, 我地已經到達威爾斯, 落去搞埋牌版都已經02:30


跟住就係漫長既等待, 見到不斷有媽媽入院, 深夜已經有兩位媽媽落左去產房


等到07:00, 醫生話開得1度, 應該仲有排等, 如果24小時仲未得就要催生


呢個時候我就開始打電話, 幫太大請假 (估唔到差一日就可以前0後10),


仲有打去自己請假同埋通知一些人, 最後好快個電話就無晒電


由於醫院幾層樓都無廁所, 所以呢段時間不斷上上落落


大約到13:45, 太太打電話俾我, 話醫生檢查完開左4-5度, 要落產房,


我聽到之後即刻趕上樓, 點知姑娘話陪產要戴口罩, 所以即刻又走返落去買


14:00上返黎,  姑娘話陪產要10度先得, 平均一小時開一度 (咪要多等5-6小時?)


14:45 姑娘突然從speaker phone找我, 話可以入得去, 我既興奮又緊張


入到去要先換拖鞋, 洗手同著袍, 姑娘破例俾我用入面個廁所,


跟住入到去產房, 發覺同想像中唔一樣, 張床欄係用木柄, 個setting亦唔太似手術室


其時見到太太表情很痛苦, 不斷要聞笑氣,


由於姑娘話子宮開得好快, 不建議用無痛分娩, 所以就辛苦了太太


呢個時候, 姑娘 (助產士)一邊讀指數, 一邊為實習醫生講解,


無幾耐之後, 生產過程就正式開始


經過不斷的陣痛和用力cycle, 助產士亦叫我幫忙為太太打氣,


就算以前看過分娩的紀錄片, 也不夠親身經歷咁震撼!


最後我們的女兒出世了, 體重2.31kg


稍為清理後, 助產士幫bb戴手帶同腳帶, 之後仲幫我地合照,




實習醫生亦幫bb打維他命k針同埋探熱


之後我就被帶離現場, 等多兩個幾鐘媽媽同bb就送左上8樓產後病房, 就可以探佢地喇!

沒有留言:

張貼留言