2007年8月25日 星期六

Day 19

8月25日 (星期六) 晴

今朝三點幾BB就扭計醒左,可能係一點幾果次既奶食得唔夠,所以就補左1oz俾BB,結果只係都係飲得半oz。不過由於爸爸太支力,所以未睇到BB兩次食完奶就訓左。BB好似比較開胃,可能要加多d奶先得!



唔知點解Carissa近呢幾餐都比較好胃口, 食完都未同佢掃風佢已經喊住要繼續食(佢會自己'典'個身訓番低    o係你手臂上ar大口要食), 仲食到一滴不留tim (佢平時點都會食剩半安奶). 今朝兩點幾食完兩安半, 玩o下之後到三點幾又喊, 結果要補多半安奶佢先肯訓. 十點幾果餐又係, 原本諗住 S-26 比較杰同埋油, 所以唔敢俾Carissa 一次食咁多, 要佢慢慢適應; 點知佢又係食到一滴不留, 然後到12點幾(平時佢係三個鐘一餐o既)就肚餓, 結果我加多o左半安俾佢又食哂!

雖然 Carissa 食奶快o左又多o左, 但係唔代表我花o係佢食奶o既時間少o左, 因為見佢食得咁快, 反而仲擔心佢會嘔奶. 所以依家同佢掃風掃耐o左, 同埋之後一定會打直抱佢起碼半小時先放佢落床. 雖然係花時間, 但係當見到懷中Carissa 熟睡的樣子, 又真係幾可愛, 唔係太捨得放低佢o架!

  1. 成日都有好多表情動作



   2. BB的小腳

   3. 戴帽子的櫻桃小嘴

沒有留言:

張貼留言